Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Multiagentní podpora pro vytváření strategických her
Knapek, Petr ; Uhlíř, Václav (oponent) ; Zbořil, František (vedoucí práce)
Tato práce je věnována návrhu systému schopného tvorby obecných, autonomních ovládacích prvků strategických her založených na agentních systémech s podporou sociálních schopností, inteligentního rozhodování a učení. Budou popsány základní typy strategických her a problémy náročnosti jejich hraní, stejně jako aktuální trendy ve vývoji herních inteligencí. Poté budou prezentovány návrh a implementace výsledného systému, fungující model pro konkrétní hru a výsledky dosažené jeho testováním.
Humor prostřednictvím botů na sociální síti Twitter
Neuman, Michal ; Švelch, Jaroslav (vedoucí práce) ; Křeček, Jan (oponent)
Diplomová práce si klade za cíl zmapovat využití humoru v produkci příspěvků vybraných automatizovaných účtů na Twitteru a reakce uživatelů na tyto příspěvky. Teoretický základ pro studii představují především teorie humoru, optikou kterých je Twitterbotů nahlíženo. Pro širší kontext je také představen fenomén "nových médií", sociálních médií a automatizace, u které se bližší pozornost věnuje Twitterbotům. V rámci analýzy vybraných Twitterbotů byla využita kombinace kvantitativních a kvalitativních výzkumných technik. Kvantitativní metody byly použity k deskripci zkoumaných účtů a k výběru užšího detailní analýze. U kvalitativní analýzy byla provedena obsahová analýza s induktivně deduktivně vytvořenými kategoriemi, pomocí které byly zodpovězeny výzkumné otázky týkající se převažující teorie humoru jednotlivých příspěvků včetně forem reakcí na dané příspěvky a jejich tematiky. V rámci jednotlivých účtů jsou popsány dílčí výsledky, v závěrečné interpretovány v širším kontextu.
Multiagentní podpora pro vytváření strategických her
Knapek, Petr ; Uhlíř, Václav (oponent) ; Zbořil, František (vedoucí práce)
Tato práce je věnována návrhu systému schopného tvorby obecných, autonomních ovládacích prvků strategických her založených na agentních systémech s podporou sociálních schopností, inteligentního rozhodování a učení. Budou popsány základní typy strategických her a problémy náročnosti jejich hraní, stejně jako aktuální trendy ve vývoji herních inteligencí. Poté budou prezentovány návrh a implementace výsledného systému, fungující model pro konkrétní hru a výsledky dosažené jeho testováním.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.